Forum dyskusyjne

Przejdź na główną stronę serwisu

Ogłoszenie

Drodzy Forowicze, dbajmy o porządek na naszym forum! Bardzo prosimy, aby nie pisać tytułów wątków w całości wielkimi literami. Wszelkie nowe wątki, które takie tytuły będą miały, będą bez względu na treść usuwane. Dziękujemy za zrozumienie :-)

#1 11-12-2011 18:21:06

1313
Użytkownik
Zarejestrowany: 26-09-2006
Posty: 9

Gorąca prośba o pomoc - czyli walka z licencjatem

Witam!

Nie wiem od czego zacząć, więc oryginalnie zacznę od początku.

Jestem studentem 3 roku Politologii. Jak to zazwyczaj na 3 roku bywa, piszę pracę licencjacką. Temat, jaki sobie wybrałem brzmi „Stanisław Bareja – pierwszy kronikarz PRL”. Temat myślę, że przyjemny zarówno dla mnie, jako fana twórczości naszego wybitnego reżysera jak i dla potencjalnych recenzentów. Jako, że tematu nie da się wyczerpać „przepisując książki” zwracam się do Was z gorącą prośbą. Potrzebuję jak najwięcej informacji, ciekawostek z życia Bareji, w szczególności dotyczących Jego aktywności antykomunistycznej (wożenie powielaczy maluchem itd.) Równie istotne są jakieś aluzje w filmach, przypadki cenzury (scena z flagami i dzielnicowym Parysem w Alternatywach 4 czy też ogon słynnej myszy ze Zmienników). Każda ciekawostka i informacja się liczy! Nie pogardzę również różnego rodzaju zdjęciami, filmami itp.

Można by zapytać, dlaczego ktoś, kto uważa się za „fana” Stanisława Bareji prosi o pomoc przy pisaniu pracy o Nim. Otóż wiem doskonale, że liczba ciekawostek, zwłaszcza o naszym ulubionym reżyserze, jest tak duża, że jedna osoba nie jest w stanie do wszystkich dotrzeć, zatem chcę mieć informacje z najszerszego możliwego kręgu.

Oczywiście sięgnę do książek biograficznych, które zostały do tej pory wydane, nie mniej jednak uważam, że potęga wiedzy fanów jest na tyle ogromna, że nie wyobrażam sobie mojej pracy bez niej.

Z góry BARDZO dziękuję za pomoc i Pozdrawiam :).

Offline

 

#2 11-12-2011 19:50:57

Kier.Prod.T.Garwanko
Użytkownik
Od: Z.F. "Progres"